0 medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
Tja Davve,vi pratade om bussningar för ett tag sen... delrin, powerflex, strongflex o som vanligt blandade ja ihop d vid beställning så förra veckan fick ja paket me powerflex bussningar från england... dessa heter black edition vet du nåt om dom? Ska monteras nästa vecka men till dess tänkte ja fråga runt om dom.... intryck dom ger e faktist delrin (svarta, hårda )
Och de dök upp, men då var det fel grejer till bakvagnen. Detta är utrett och Streetperformance har skött det bra, men grejerna har inte kommit än, men ska komma så jag har en chans att montera innan den 6/6 då jag tänkt mig en heldag på Anderstorp.
Jag är förvånad över att bilen fortfarande väger över 1000 kg så rensad som den är, som jämförelse här har jag min andra inköpta bil. En -88 Honda Civic 1.6i som helt i original utförande endast vägde 1010 kg och detta med glastaklucka och all inredning/isolering. Vad gör att din ti är så tung? För inte är den så enormt mycket större än min lilla Honda. Plåten var visserligen väldigt tunn på min japanska så mycket av vikten ligger kanske där.
Ser bra ut vid lite inspirerad kurvtagning.
Hur är det med väghällning om du jämför med innan?