0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Trevligt att du är nöjd med ditt inköp.
Har 4 stycken 27" som jag inte hunnit packa upp och installera ännu, det lilla jag använt en sådan räcker endast till "Far åt helskotta vad stor skärmen är" men jag antar att det blir likadant som när jag började använda den 24" iMac jag har på jobbet. I början tyckte man att man satt som på en tennismatch men efter ett tag vill man inte vara utan den stora skärmen.Så tyvärr har jag inte mycket att säga om 27" ännu mer än att den är vansinnigt läcker och jag gillar MagicMouse, men skulle vilja ha samma möjlighet till touchklick som man har på touchpaden eftersom jag använder musen sittandes i soffan för att styra mediacentret. Har dock svårt att tro att du skulle bli missnöjd med en 27" 2,8 GHz, skärmproblemen som varit får man väl hoppas att de är åtgärdade.
Tack för de bra tipsen Fredrik M. Ja det var det jag menade med div cachar osv. Vilket format brukar du själv använda när du köper HDD? För min del så är det nästa bara jag som har Mac i omgängeskretsen, så det har blivit lite krångel Tur att det finns program då