0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
E31 fälgen är ju mindre än dem som är original monterade, bara 16", jag trodde det var 17" Krysseker style 5 tanken var, vilket 850 CSI har som standard, vilket #601 också hade från fabrik, se Detlefs #788. 16" E31 ser i mina ögon snikigt och märkligt ut på en M Sportpaket.
Jag älskar #601, den är speciell:).E31 fälgen är ju mindre än dem som är original monterade, bara 16", jag trodde det var 17" Krysseker style 5 tanken var, vilket 850 CSI har som standard, vilket #601 också hade från fabrik, se Detlefs #788. 16" E31 ser i mina ögon snikigt och märkligt ut på en M Sportpaket.Dem fälgar som monterades på 540i E34 med M Sportpaket var 8+9x17" Krysseker Style 5, sedan finns det något exemplar med 8+9x17" M System II från M5 3,8 som Individualtillval.Plus då M540i i Kanada med 8+9x18" M-Parallell.Stephan
sv-såld Hellrot 850 CSI-94 med style 5 från fabrik. http://www.bmwmregistry.com/detail.php?id=7068Jag köpte två omgångar 18" Krysseker style 5 2007 från tyska ebay för ca 8tkr per set. 17" bör ligga ett antal tusen lägre, jag sålde en omgång 17" i dåligt skick för 3tkr år 2007. Där har du lite ramar på kostanden.Mvh Stephan
Har du några speciella planer för bilen inför denna säsong? Inte för att den ser ut att behövas fräschas upp, men det brukar alltid vara något litet projekt som hägrar menar jag.
Bra val...kör med likadana själv. Vad vet du om bilens historik, hur många ägare i Tyskland t ex. En vacker vagn du har.
Ja det var ju en grymt ovanlig färg, aldrig sett den förr och då har man ju sett alla möjliga udda färger på e34'orna. Men denna tar ju priset helt klart. Undrar dock om bilderna gör den rättvisa?Kanske inte älskar färgen men den är helt klart intressant. Sen att det är en m-sport 6vxl 540 gör ju saken ännu bättre!
Den är helt galet fräsch!!