0 medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
Ok, varför hade det känts bättre? Jag ska bli medlem där, men det är inte prio 1 i mitt liv nu, då vi har en 2-månaders bebis samt en tvååring hemma. Full fart, så jag skulle inte hinna åka på några CS-träffar just nu ändå.Har fullt upp med min egen träff, som kommer bli sjukt bra. En hel del planering med utställande företag, polistillstånd, upplägg av dagen, program som ska tryckas etc.Det verkar inte vara otillåtet att lägga upp trådar i deras forum, även om man inte är medlem där?Tycker så många BMW-ägare som möjlligt ska bli tipsade om dessa stora träffar.
Jo, men det är deras hemsida och ett forum avsett för medlemmar. Ser du inte själv problemet att du är där och raggar folk när du inte ens är medlem? Du verkar vara en driftig kille du behövs i klubben. Du når dom som besöker den sidan via autopower.
Skåne?Man kör inte Helsingborg till Göteborg för att därefter köra mot Stockholm.Vi får göra en samling i Göteborg, köra mot Jönköping, träffa folk där, ta en kafé paus och därefter köra vidare eller?