0 medlemmar och 35 gäster tittar på detta ämne.
Ujdå sa damen....så fint..kan man gå in med lortiga skor på dom?.Har du inte rena strumpor svarade jag.. De e ju nylon material dom är lätta att tvätta å sitter man i strumpor så blir dom inte lortiga Ha en fin helg
19x8.5 ET45 och 19x9.5 ET50 med Dunlop Sport Maxx 225/35 och 255/30 så nu är det nog bäst jag låter plånboken vila några månader…
19" wow inte mycket gummi du behöver då 255/30 de e brett, hade de på Mercan..å ja kände mig inte så trygg när de regnade, men de släppte aldrig.
fast ja tyckte nog dina original fälg 5 spok du hade på första fotot var snyggare
Nu låter du som min far tycker jag.
Klok far du har
Möjligt men han har aldrig blivit biten av modifieringssjukan, en ny bil är som en tom canvas för mig. Jag har ännu bara ägt en enda bil som inte modifierats, men det var en Audi 80* så det räknas inte som bil riktigt. Övriga bilar har modifierats, vinter som sommarbilar, jag kan helt enkelt inte låta bli och varför neka sig själv att göra något man tycker är så vansinnigt kul? En resa är borta när man kommer hem, nya fälgar sitter kvar mycket längre än så och jag vet vad jag väljer i alla lägen och i alla väder.*Användes på vintern så min Z3 kunde stå kvar i garaget och slippa salt och slask.
Snyggt jobbat igen, gillar skarpt din öga för detaljer
åååå KOLLA SAABEN wow de va bil de